zaterdag 13 juli 2013

Rokje 20 Knippie 2-2013

 
 
Vandaag toch maar het rokje afgemaakt wat al een tijdje lag te liggen wachten op elastiek. Het patroon schrijft elastiek van 3,5cm breed voor. De tunnel zat er al ingestikt, maar met zo'n brede tunnel hield ik ongeveer geen pas meer over. Ik vond het zelf eigenlijk geen gezicht. Hier en daar de boel eens laten zien en meningen gevraagd. Eigenlijk was iedereen het met me eens. Nu dus gewoon maar 2cm elastiek erin gedaan. Hou je tenminste nog een beetje pas over.
 
Noortje is helemaal blij met het rokje. Zelf vind ik het mwah. De achterkant gaat nogal snel hoger staan dan de voorkant, vooral ook omdat ze (helaas net als haar moeder) nogal met een holle rug staat.
Je kunt er in ieder geval heeeeeel goed in dansen heeft ze uitgeprobeerd. We zullen het heus wel een paar keer aandoen, maar ik sta er niet helemaal bij te juichen.
 
Ps. Normaal poseren was er vandaag niet bij. En na deze passessie heb ik het elastiek en de speld wel keurig weggewerkt hoor  ;).

1 opmerking: