woensdag 22 juni 2016

Solis dress van Sofilantjes


Al een poosje zag ik leuke patronen langskomen op de Facebook pagina van Sofilantjes.  Maar nog genoeg andere dingen te naaien, dus me goed in kunnen houden 😉. Tot het patroon van deze Solis dress voorbij kwam. Toen was ik verkocht en heb het meteen aangeschaft. Samen met Noortje stof uitgezocht en wat restjes effen tricot gebruikt voor de voering en de rug band en het nekbandje. Na het opmeten kwam ik wel een een kleinere maat dan ik in eerste instantie dacht te gaan naaien. Maar meten is weten, dus toch de kleinere maat maar genomen. En dat was een goede keuze. Het is totaal geen moeilijk patroon om te naaien, leuk om te maken.
Gisteravond de jurk afgemaakt en vanmorgen scheen gelukkig de zon en kon hij aan! Een blije dochter is het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten