zondag 6 december 2015

Poppenreiswiegje


Via Facebook doe ik nu voor de tweede keer mee aan een SWAP. Het idee: je schrijft je in, alle Namen worden gehusseld en je krijgt via de mail de gegevens van iemand waar je een cadeautje voor gaat maken of kopen of van beide wat. Maken heeft de voorkeur, en dat is ook de reden dat ik me ingeschreven heb.
Nu was het tijd voor een kerst-swap
 Iedereen mag het pakketje dus pas met de kerst openmaken.  Degene van wie ik een adres en gegevens kreeg vindt het leuk als er iets voor haar dochtertje gemaakt wordt. Op internet kwam ik het idee voor dit poppenreiswiegje tegen. Dat leek me een mooie gelegenheid om eens met tafelzeil te werken. Dat wilde ik altijd al eens doen. Het voetje met glijzool had ik al in huis, en ik moet zeggen, dat werkt echt heel goed.
Het was geen extreem moeilijk project, maar erg leuk om te maken.
Hopelijk is de ontvangster er blij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten