zondag 2 november 2014

Clubdag-vlaggetjes en een lappendeken in wording....


Voor de clubdag van Sancho, die gisteren plaatsvond in Amersfoort, werd gevraagd of we vlaggetjes wilden maken. En dat heb ik gedaan. Deze stofjes waren te klein om echt nog wat mee te doen, dus kwamen ze zo goed van pas!


Op de clubdag deed ik mee met een workshop lappendeken maken. Super leuk gaat het uiteindelijke resultaat worden. Wel moet ik nog heel veel lapjes snijden, naaien en weer snijden voor hij af is ;).

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tinten heb je voor je deken gekozen. Er zit inderdaad nog wel wat werk in, maar hij hoeft ook niet in een week af te zijn, toch?!

    Succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je blog te ontdekken via de Facebook groep Naaikrans 2.0! Snoezige kleurtjes voor de deken zeg. Ik ben er een te ongeduldige naaister voor, vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen