zaterdag 19 februari 2011

Feliz


Eindelijk na de verhuizing en 2x een reeks zieken eraan toe gekomen weer lekker iets te naaien voor de leuk.
Noortje is nu groot genoeg dat ze in allerlei losse patronen begint te passen. Ik ben begonnen met een Feliz in 86/92. Hij is nu nog wat aan de ruime kant, maar des te beter, dan zit hij met het mooie weer goed.
Ik heb er voor gekozen geen roezels aan de jurk te maken. Dat vind ik voor mijn smalle lange dame een beetje teveel breedte en volume.
Toen hij af was vond ik de schort nog wat kaal ogen. Maar een bont borduurtje wilde ik er toch niet op maken, bang dat het een beetje teveel van het goede zou worden.
Ineens bedacht ik me dat ik jaren geleden eens van die hotfix steentjes heb gekocht. Zowaar hij was nog te vinden ergens in een verhuisdoos. Ik ben er helemaal tevreden mee. Het breekt de boel net een beetje, maar is niet teveel.
Die hotfix aplicator kan trouwens weer terug in de doos. Wat een gemier, met de strijkbout en bakpapier ertussen kan het ook, en gaat veel sneller, haha.
Oh trouwens, de kniekousen horen er niet bij, blote voetjes was alleen een beetje te koud hier op de plavuizen.
Laat het zonnetje dan nu maar komen ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten