donderdag 29 april 2010

Elenor-Farbenmix




Vandaag de laatste hand gelegd aan 'Elenor'. Dit is een e-book patroon van Farbenmix.

Het geheel is niet al te moeilijk om te maken, en daardoor vond ik het een leuk project voor tussendoor. Het roze stofje met lichtroze en oranje bloemetjes was ik helemaal voor gevallen tijdens het afgelopen stoffenspektakel in Zwolle. Ik geloof dat het het eerste stofje was dat ik zag, en ik móest het meteen kopen, haha. Thuis natuurlijk nog bedenken wat ik er van zou maken, en uiteindelijk vond ik dit wel een leuke bestemming. (alhoewel ik lang niet alles heb gebruikt van wat ik heb gekocht, dus ik kan er nog wat van maken)

Nu alleen nog even een leuk shirtje vinden voor er onder, en dan kan onze dame het denk ik al wel aan. Het is namelijk maatje 74/80 en ze zit nu in 74. Lekker fleurig voor de zomer met korte mouwen er onder.


In de beschrijving stond voor de sluiting een rijgkoortje door lusjes heen. Dit vond ik alleen voor een ondernemende baby van 6 maanden oud die alles in haar mond stopt wat ze kan grijpen niet zo'n goed idee. Vandaar dat ik er 4 stukjes lint tussenuit heb gestikt, waardoor het nu met strikjes dichtgeknoopt kan worden.


Het volgende project gaat een teigetje pak worden voor de oudste van bijna 5. Hij heeft namelijk na de meivakantie schoolfeest in het thema disney, en hij wil héél graag als teigetje verkleed naar school. Nou, daar kan mama voor zorgen! (en nu maar hopen voor hem dat het die dag niet te heet is, want dan zal het niet meevallen in een pak van fleece)

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jurkje is dat geworden Tamara :-)

    Gr. Brigitte (kok ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kleurt dat leuk bij elkaar! Erg mooi geworden
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen