maandag 15 maart 2010

Inez (knopenrok) maat 80


Voor Noortje heb ik het rokje Inez (knopenrok) gemaakt. Het patroon komt van Created in X-land. Het is een leuk patroon om te maken, alhoewel ik de hoeveelheid zoompjes die je in het begin moet maken wel wat minder vind, haha. Maar uiteindelijk wordt het erg leuk en is het eigenlijk helemaal niet moeilijk. Voor de afwisseling in de stof heb ik bovenin tussen de rok en tailleband een roze bandje gestikt. Ik vond het wel lief staan.
Eigenlijk was het een proefje, om te kijken of de rok een beetje zou lukken. Ik had deze stof via internet gekocht en het bruin was ietsje bruiner dan ik me voorgesteld had. Ik wist dus niet goed wat ik er mee moest, dus dan maar een proefje. Maar nu het uiteindelijk af is denk ik dat het met een lichtroze shirtje en legging wel lief zal staan. Ze krijgt het dus gewoon lekker aan.
Alhoewel we nog wel even geduld moeten hebben, aangezien het maatje 80 is. Ze is wel groot, maar dat is nog wel een beetje erg groot.

1 opmerking:

  1. Wat een plaatje, heel mooi! Heb het patroon hier ook liggen, toch maar eens mee aan de gang gaan!

    BeantwoordenVerwijderen