zaterdag 27 oktober 2018

Vivax voor de jarige!


Alweer 9 is ze vandaag geworden. En ik mocht voor haar gelukkig nog een verjaardagsjurk maken. Dat werd dit keer een Vivax van Sofilantjes. Het werd een project van veel passen en meten, want het vorige patroon zat uiteindelijk toch te krap. Dat wilde ik absoluut voorkomen deze keer.
De stof koos ze zelf uit. Lekker vrolijk, past wel bij haar.
Mijn lockmachine werkte totaal niet mee helaas. Wat een ellende. Dan merk je wel hoe fijn het is als je machines het gewoon doen.
Extra balen is dat repareren weinig zin gaat hebben. Op, versleten, slecht model. Wat het is os het, hij werkt in elk geval niet meer.
Gelukkig de jurk wel op tijd af gekregen en hij is vandaag met plezier door de jarige gedragen.

1 opmerking:

  1. Ik had al gereageerd maar nu ook nog even op je blog omdat dat altijd zo leuk is om terug te lezen.
    Ik vind het een leuke, vrolijke jurk geworden,super dat het toch nog gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen