woensdag 29 november 2017

Jack in wording

Een naderende schouderoperatie maakt dat mijn opleiding natuurlijk niet zo hard gaat als ik zelf zou willen. Na onze verhuizing heb ik zelfs vanwege de pijn even moeten stoppen. In gedachten tot na de revalidatie, maar wat een mazzel dat het me toch maandagavond gelukt is om nog wat te doen aan het jack dat ik aan het maken ben. De planning was dat het in november ingeleverd zou worden voor een cijfer, maar het mag duidelijk zijn dat dat niks wordt ;). Met nog 3 weken tot de operatie kan ik nu gelukkig wel gaan beginnen aan het in elkaar zetten, want hij zit prachtig. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven Tamara. Het jack zit heel mooi en ik weet zeker dat hij zorgvuldig en netjes in elkaar gezet wordt. Ik heb alle vertrouwen in je. En beetje bij beetje zal hij toch afkomen. Succes en moed houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je toch nog weer iets hebt kunnen doen, dit ziet er al heel mooi uit! Als ik dit zie, zou ik toch echt zelf ook nog weleens de opleiding willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen