maandag 24 december 2012

Halima


Het heeft even geduurd, maar eindelijk is er weer wat uit m'n handen gekomen! Hopelijk kunnen we dit zo doorzetten, want het was toch wel weer heel erg leuk. Het lastige is dat ik geen eigen ruimte meer heb, waardoor ik elke keer alles tevoorschijn moet toveren, wat ik dan weer niet voor een half uurtje doe. Maar ik heb inmiddels een idee gekregen voor een constructie in de woonkamer, dus dat gaan we maar eens verder uitwerken.

Ik vond het ineens toch niet zo leuk dat Noortje voor kerst geen leuke jurk zou hebben. Met al die mooie stofjes in huis vond ik het dan weer onzin om een jurk te kopen. Dus ik ben eens tussen mijn patronen gaan snuffelen naar een niet al te bewerkelijk patroon, want dat zou ik niet meer redden voor de kerst.
Het is een Halima geworden. Geen al te moeilijk patroon, dus dat naaide lekker weg!
En schaam schaam.....ik heb voor het eerst kamsnaps gebruikt, terwijl die tang al ik weet niet hoe lang in de kast lag. Maar wat een uitkomst die dingen! Echt ideaal. Makkelijk aan te brengen, enhet zit hartstikke stevig. Die gaan we dus zeker meer gebruiken, ik ben helemaal om. Sorry prym-tang....;)
Het vestje en de legging liep ik zo tegenaan bij de hema. Helemaal de goede kleur, dus daar was ik erg blij mee.
Uiteindelijk ben ik heel tevreden met dit setje!

1 opmerking: